• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка методиста

Вихователь - методист. Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітній процес в дитячому садку. Якщо коротко, товихователь-методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із директором він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін. Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце вихователя-методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дитячому садку...

Ще одне завдання вихователя-методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

Осередком здійснення роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмово – методичне забезпечення яке відповідає сучасним вимогам. Діяльність методичного кабінету організовує і скеровує вихователь-методист Самойленко Ганна Миколаївна

Мета методичного кабінету:

- навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу ЗДО;

- упровадження в навчально-виховний процес найкращого педагогічного досвіду, інноваційних технологій, методичних та психолого-педагогічних досягнень у галузі освіти;

- надання компетентної допомоги в удосконалення фахової освіти та підвищенні кваліфікації педагогічних працівників.

Основні завдання методичного кабінету:

- створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;

- організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;

- виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження;

- впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;

- вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психологічного та фізичного здоров'я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;

- вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу;

- інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.

Робота методичного кабінету організовується відповідно до Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу та відповідаює вимогам Базового компоненту дошкільної освіти.

Методичний кабінет оснащений достатньою кількістю нормативно-правової, науково-методичної літератури, наочними, демонстраційними та дидактичними посібниками, що відповідають вимогам сьогодення.

Методична робота - це цілісна, заснована на досягненнях науки, інноваціях, передовому досвіді та аналізі труднощів педагогів; система заходів спрямована на підвищення майстерності кожного педагога, на узагальнення і розвиток творчого потенціалу колективу, на досягнення оптимальних результатів освіти, виховання та розвитку дітей.

Головнішою формою роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є педагогічна рада, яка керується у своїй діяльності Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Положенням про дошкільний навчальний заклад", Статутом дошкільного навчального закладу. Повноваження педагогічної ради визначають також інші нормативні документи, що стосуються діяльності дошкільного навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 247

Коментарi